میخواهید چیکاره شوید؟!

تا دوشنبه وقت داریم فکر کنیم به جنگخواه بگیم اگه یه موش اصل و نصب دار و با نژاد و امکانات تحقیق بدن چیکار میکنیم... یا همون میخواهید چه کاره شوید؟ بعد از مشق هر هفته ای و دادن پیک شادی نوروزی این نوع خاص از انشای دبستانی هیچ بعید نبود!

البته خیلی خوب بود چون هفته پیش سر همین میخواهید چه کاره شوید وقت کلاس تموم شد ارائه گزارش پرید بزنید به افتخارش و از اون بهتر چون همون ریزعلی خواجوی کلاس ما یه سایت زده در مورد رشته مون استاد کلی خوشحال بود رزاقیان هم خوشحال بود البته چون که آزمایش عزیزش جواب خوبی داشت این رو به واسطه گوش های تیز و گفتگوش با استاد فهمیدم فقط نفهمیدم کی بود اما خب اونم خوشحال بود دیگه نگفت بچه ها ساکت سرم درد میکنه! بعدم من رو نشون بده بگم شما دوتا خانوما خیلی حرف میزنید بعد رو کنه به ریزعلی کلاس بگه شما دو تام همینطور!

من ایده میخواهید چیکاره شویدم دو چیزه یکیش در مورد مسائل نظامی و دفاعی و ایناست و اینجا نمیگم یکیش هم پیدا کردن ژنی که باعث میشه یکسری ها کلا مبتلا به ایدز نشن و اینکه چطوری میشه این ژن تو همه افراد جامعه بیان شه. شما اگه یه موش داشتین باهاش چیکار میکردین؟

۱۱ نظر
serek Khatoon
۰۲ خرداد ۱۹:۱۹
من اگه یه موش ببینم قالب تهی می‌کنم چه برسه که یه موش داشته باشم 😂😂😂

پاسخ :

الهی :)) حالا ما وقتی دوشنبه گفتن موش ها تموم شده تشریح هفته بعد میخواستیم راه بیفتیم توی کوی و برزن شکار موش :)) با دست خالی بدون دستکش حتی :دی
Anne Shirley
۰۲ خرداد ۱۹:۵۸
همونی که سرک گفت D: 
و در جواب عنوان باید بگم خودمم نمیدونم :| 

پاسخ :

با تشکر :))
اااع قرار بود بری سرن که :(( منصرف شدی
دختری از جنس باد
۰۲ خرداد ۲۰:۳۳
باهاش آزمایش های ژنتیکی انجام میدادم😓

درمورد شغل آینده هم بگم دوس دارم روانشناس شم

پاسخ :

آورین در چه موردی؟ یا روی چه ژنی؟

خیلی خوبه امااا خیلی طاقت میخواد :) 
Anne Shirley
۰۲ خرداد ۲۱:۱۶
بابا خودتم میدونی سرن در حد همون خیاله :/ میدونی چقدر باید خفن باشی که بری اونجا؟!!!

پاسخ :

نه در حد خیال نیست چون تو به اندازه کافی خفنی 
Anne Shirley
۰۲ خرداد ۲۱:۲۴
آره آره خیلی ://// 

پاسخ :

رو حرف بزرگترت حرف نزن دهه
فاطمه سین
۰۲ خرداد ۲۲:۰۶
من اگر یه موش گوگولی داشتم سعی می کردم با استخراج سلول های بنیادیش و مطالعه روی ژن هایی که سبب متاستاز می شن راه درمانی براشون یا ختی بهتر به  ژن  تراپی موثر برسم
یا کلا روی مقاومت آنتی بیوتیکی مطالعه کنم

پاسخ :

ایده جالبیه :)
کروکدیل بانو
۰۳ خرداد ۰۰:۱۹
واسه ایده ی دومت اگه خواستی بگو مقالشو بفرستم برات :)

پاسخ :

ااا ایول بفرست بفرست :) مرسی 
مسـ ـتور
۰۳ خرداد ۰۰:۵۶
رهاش می کردم در دل طبیعت (((:
یه همچین آدمِ باذوقی هستم من ^_*

پاسخ :

ای جانم :) 
چارلی ‎‌‌‌
۰۳ خرداد ۰۱:۵۱
چند وقت یه موش سیاه (به اندازه یه جعبه دستمال کاغذی) تو جوب کنار پیاده رو دیدم. بامزه بود اتفاقا :))

@Anne Shirley
شتاب‌دهنده سرن حقیقتا یه شاهکار مهندسیه، و نقش خیلی مهمی هم توی فیزیک ذرات داشته قطعا‌، ولی با تمام اینا به هیچ‌وجه اینقدر خفن و دست نیافتنی که فکر میکنید نیست! نمیدونم مجله دانستنیها رو دنبال میکنید یا نه، ولی تاحالا چندین بار توی بخش «پیشتازان» ایرانی هایی رو آورده که رفتن توی سرن همکاری میکنن و همشون هم خیلی زندگی عادی داشتن مثل ماها! حتی یه خانومی بود اصلا همینطوری رفته بود رشته فیزیک توی دانشگاه. حالا شما که از الانم علاقه دارید چند هیچ جلویید همینطوریش :) و اگه فکر میکنید به اندازه کافی «خفن» نیستین، خب سعی کنید باشید! چون خفن بودن یه چیز «ذاتی» نیست و کاملا اکتسابیه. فاینمن رو میشناسین؟ وقتی ازش میپرسن «که آیا بقیه هم میتونن چیزا رو مثل شما تصور کنن؟» میگه: «البته! من یه آدم معمولی بودم که سخت درس خوندم. هیچ استعداد و توانایی معجزه‌آمیزی برای تصور میدان مغناطیسی یا درک مکانیک کوانتومی وجود نداره که از راه درس خوندن و تلاش بدست نیاد.»
پ.ن: البته اگه دوباره بیاین تو این صفحه تا حرفامو ببینید :)))

پاسخ :

موشا خیلی بامزه ان خدایی

+ آفرین آفرین :) الان خودم بهش میگم بیاد بخونه اینو :)) 
tarane fn
۰۳ خرداد ۰۲:۳۸
اقا خب من هزار و یک فکر میاد تو سرم واقعا انقدر میشه کار های مختلف انجام داد که ادم میمونه کدوم بگه دم سحری ادم تو فکر میبری دختر 

پاسخ :

:دی یاد برنامه هزار راه نرفته افتادم
ببخشید دیه :)) 
Nelii 💉📚
۰۳ خرداد ۰۳:۰۱
اگه موش داشتم؟ از ترس سکته میکردم:|

پاسخ :

الهی :)) چرا؟؟؟ به این نازی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
مژده ای دل که مسیحـا نفسی می‌آیـد
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غـم هجر مکن نـاله و فـریــاد کـه مـن
زده‌ ام فـــالـی و فریـــاد رسـی مـی‌آیـد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان