از شادی هام گفتم چشم خوردم

من هر وقت تو وبم ابراز شادی میکنم بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول میکشه به درجه ای برسم که میشه گفت از شدت ناراحتی دیوانه میشم و دلم میخواد خودم یا بقیه رو بکشم و این بار هم همینطوری شد اما میدونین مهم نیست که دنیا میخواد اذیتم کنه آخه خدای مهربونی دارم که دوستای مهربون و بی نهایت دلسوزی رو سرراهم قرار داده که بلدن خوب کنن حال دلم رو یکی با شوخی و خنده یکی با نشون دادن نگرانیش یکی با منطقی بودنش و راه حل هاش خلاصه که خدایا شکرت

دو شب قدر اول که گذشت لطفا شب قدر سومی برام دعا کنید حال دلم این روزها زیاد بارونی میشه و من به قول یکی از همین دوستا بچه ام هنوز و خب طاقت ندارم میدونین من یه بچه لوس کم طاقتم و برام تحمل یکسری مسائل خیلی سخته پس لطفا دعا کنید برای این بچه لوس

۱۷ نظر
Anne Shirley
۱۶ خرداد ۱۹:۰۵
همینجوری نگفته هم دعات کردم ^__^ 
ایشالا که هرچی زودتر این دختر کوچولو لوس کم طاقت حال دلش خوب خوب بشه ^_^ 
تو هم یادت نره یه دوست دهه هشتادی داری که خیلی محتاج دعاهاته.. (لبخند چپلوکی)

پاسخ :

مرسی عزیز دلممم آنه ی مهربونم
ان شا الله تو و عزیزانت هم غم نبینه دلتون ... این سه نقطه رو یادم بنداز بهت تو تلگرام بگم اگه یادم نیومد بگو حکیمیه :)))) میدونی که حافظه ام چطوریه
چشم عزیزم حتما دعات میکنم مهربون ترین و دوست داشتنی ترین دهه هشتادی رو :)
serek Khatoon
۱۶ خرداد ۱۹:۲۹
منم وقتی یکم می‌خندم یا حال خوشی دارم بلافاصله خدا یه بلایی سرم میاره که به فنا برم قشنگ 😐😐
نمیشه دعا کرد غم نباشه چون محاله و ویژگی دنیا وجود غمه...ولی دعا میکنم عمر شادیات هزاران برابر غمهات باشه عزیزم😊😘

پاسخ :

کلا دنیا عقده ای می باشد
اوهوم موافقم
مرسی مهربونم
کروکدیل بانو
۱۶ خرداد ۱۹:۳۷
نیووشاااا جااانم...نبینم غم داشته باشی...بیا بغلم :'( خنده ی این قد قشنگه که هیچ غمی حق نداره خرابش کنه

پاسخ :

قربونت برم عزیزم :*
:) ولی خیلی غما داغونم میکنن 
بهرنگ قدوسی
۱۶ خرداد ۱۹:۴۷
چشمت زدن حتما 😁😁😁

پاسخ :

احتمالا :/
هلما ...
۱۶ خرداد ۲۰:۴۱
فقط کافیه اسم چشم شوره رو بگی :))

پاسخ :

نمیدونم کی بوده بفهمم میگم :)) 
عرفان ...
۱۶ خرداد ۲۲:۴۳
دنیای کامپیوتر:
(هر چی آرزوی خوبه مال ش.م.ا)

پاسخ :

ممنونم همچنین برای ش.م.ا
زمر 53
۱۶ خرداد ۲۳:۴۰
ای بابا
ایشالا که حل بشه
نمیدونم واقعا این حرف درسته که ادم اتفاقای خوبو اشتراک میذاره بد سرش میاد یا نه
من به شخصه بدم میاد وقتی ناراحتیم از پادگان رو میگم خوشحالی هام رو نگم اخه

پاسخ :

ان شاالله
منم نمیدونم ولی همیشه چشم میخورم :)))) فکر کنم اول پست باید اسفند دود کنم :)))))))))))
موافقم و منم اینجوریم دوست ندارم فقط ناله کنم
پـــــر ی
۱۷ خرداد ۰۰:۰۵
لوس نیستی اتفاقا. بعضی وقتا شرایط دشواره

پاسخ :

اونم نگفت لوسم ولی گفت بچه ام که خب هستم خدایی :)))) لوس رو خودم میگم
ولی موافقم که یه وقتایی شرایط دشواره :) راستی یکی از اون سه تا دوست تویی هااا اون وسطیه :دی من نگرانی هیچ کس رو درک و باور نمیکنم ولی تو واقعا نگران شدنت معلومه خیلی عشق و مهربونی :*
پـــــر ی
۱۷ خرداد ۰۰:۲۵
عزیییییییزمی ماهی جانم. من که کاری نکردم. مهربونی از خودته :)))))

پاسخ :

قربونت برم جانم
نه نه مهربون تویی :):*
پـــــر ی
۱۷ خرداد ۰۰:۳۷
عشقی تو :)

پاسخ :

ذووووووق مرگ می شویم
مسـ ـتور
۱۷ خرداد ۰۰:۵۳
من که هر دو شب قدر گذشته برات دعا کردم خواهری 
امشبم دعا میکنم برات *: 

پاسخ :

مرسی جان دلم
حسانه ....
۱۷ خرداد ۰۱:۰۹
سلام 
بنده هم تقریبا این شکلی هستم..
برا من هم دعا کنید..

پاسخ :

سلام
چه بد :(
چشم حتما 
خانم کوچیک
۱۷ خرداد ۰۵:۰۱
سلام.
من این شکلی هستم که هروقت به هرشکلی از خودم تعریف می‌کنم یا حالا یکی از خصوصیات رفتاریم رو شرح میدم، خیلی سریع و مسخره یه اتفاقی می‌افته.
مثلا کافیه بگم خداروشکر من معده‌‌ام قوی و سالمه و به راحتی روزه می‌گیرم، بلافاصله از فردا یک عدد معده‌ی داغون و خراب میفته تو کاسه‌ام. یعنی تا این حد کائنات می‌خوان من فروتنانه زیست کنم /:

پاسخ :

سلام این ورژن تو خانواده ما رو بابام پیاده شده :))
ح. شریفی
۱۷ خرداد ۰۷:۱۳
صدقه بده :)
ان شاءالله حالت خوب شه

پاسخ :

چشم ممنونم
ناشناس
۱۷ خرداد ۱۵:۵۶
خب این حال شما یه چیز طبیعیه و بستگی به خواننده داره. هممون باید بدونیم وقتی کسی یه پستی می‌ذاره که روح و روانمون شاد می‌شه، کمترین وظیفه‌ای که داریم اینه که براش دعای خیر کنیم.

پاسخ :

چی بگم
کاش همه همینجوری فکر میکردن ولی احساس میکنم یکسری به کوچک ترین شادی بقیه ام حسودی میکنن
روُباست ‌‍
۱۷ خرداد ۱۷:۴۲
ایشالا که خوب باشه حال دلت...
:)

پاسخ :

ممنونم ان شاء الله حال دل شمام خوب باشه
واران :)
۱۹ خرداد ۰۲:۰۹
شب بیست و یکم  بیادت بودم و کلی دعات کردم..

ایشالا که الان حالت خوب شده ؟:)


سلام :)

پاسخ :

ممنونم مهربونم
الان روحی توپم جسمی له
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
مژده ای دل که مسیحـا نفسی می‌آیـد
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غـم هجر مکن نـاله و فـریــاد کـه مـن
زده‌ ام فـــالـی و فریـــاد رسـی مـی‌آیـد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان