شادی های کوچک زندگی

۱. شاید برای خیلی‌ها مهم نباشه که تو یک بازی با شخصیت دختر بازی کنن یا پسر ولی از خوشی‌های کوچک زندگی من میشه به این موضوع اشاره کرد وقتی امروز بعد قرن‌ها هوس کردم برم سراغ بازی Last day on earth دیدم آپدیت شده و میتونم انتخاب کنم شخصیت بازیم دختر باشه یا پسر موهاش چه مدلی باشه رنگ پوستش چطوری باشه و اسم بذارم براش خر ذوق شدم اساسی با اینکه چیز خیلی خاصیم نیست حالا ولی خب باعث شد کلی قر شادی بدم!

۲. موبایل عمه پوکیده و تا درست شدنش قرار شده موبایل فعلی من دستش باشه و موبایل قدیمیم رو خودم بردارم بعد موبایل جدیدم چندتا چیز نداشت اولیش مادون قرمز نداشت در نتیجه کنترل تلویزیون نمیشد و منم که تنبل دوم باید انتخاب میکردم یا سیم کارت دوم یا حافظه ولی این بزرگوار این امکان رو داره که کارت حافظه رو خط دو رو باهم داشته باشی سوم موبایل جدیده چراغ ال ای دی نداشت تنظیم کنم اگه فلانی پیام داد صورتی روشن شه بیساری پیام دادم یک رنگ دیگه و حسابی کیفور شدم هر وقت که فلانی پیام داد و چراغ صورتی روشن شد

۳. فکر میکردم دیگه باید با گوجه سبز یا به قول عده کثیری آلوچه خداخافظی کنم و به آلو بگم سلام که امروز بابا با گوجه سبز برقانی/برغانی (حس سرچ نیست کدوم درسته؟) اومد حسابی رفتم فضا

نظرتون چیه از این شادی‌های کوچک که ذوق مرگ میکنن منو و کم هم نیستن بنویسم؟ میتونه کمک کنه کسی که ناراحته شاد شه یا یاد بگیره میشه با هر چیز کوچولویی شاد شد؟ حتی با چراغ صورتی موبایل قدیمی؟

۱۲ نظر
Anne Shirley
۱۲ خرداد ۲۰:۱۲
نمیدونم یادته یا نه ولی من قبلا شادی‌های هر روزم مینوشتم. هرکاری که باعث میشد که حس خوبی داشته باشم :) از نظر روانشناسی حتی اگه روزی سه‌تاشو هم بنویسیم میتونه خیلی تاثیر بذارع تو حالمون :)) چون ته روز که میشه میگردی دنبال حس‌های خوبت و به اونا فکر میکنی :)))

پاسخ :

میخواستم یه جوابی بدم پشیمون شدم :)) الان تو تلگرام بهت میگم
ولی بگی نگی یادمه :))
موافقم که میتونه حس خوبی برای من داشته باشه ولی خب میشه جزو خاطرات تو دفتر خاطرات نوشت الکی وقت بقیه رو نگرفت
تو خودت چرا دیگه ننوشتی؟
Anne Shirley
۱۲ خرداد ۲۰:۳۲
آره خب میتونی جذاباش رو اینجا بگی و بقیه‌ش رو تو همون دفترچه‌ت :) 
البته که تا حدودی معتقدم که وب خودمه هرچی دلم بخواد مینویسم توش :| هرکی خواست نخونه والاع :/ 
اممم نمیدونم چرا.. رفته رفته دیگه سست شدم تو نوشتنش..

پاسخ :

فکر خوبیه
و قبول دارم :)
به نظرم شروع کن بازم
مسـ ـتور
۱۲ خرداد ۲۰:۳۲
وای منم خیلی دلم می خواد یه بازی کامپیوتری باحال انجام بدم ولی نمی تونم /: 
یکی برای منم گوشی بخره، دیگه از داغونیش ننویسم که خواننده خودش داغون میشه از شدت صبر من ((((: 
پس بیا پیش من ببرمت باغ آلوچه ^_^ 

آره، میتونه کمک کنه (: 

پاسخ :

چرا نمیتونی؟
منم گوشی نو نخریدم ها :)) گوشی عتیقه ام دستمه
پس مینویسم
♫ شباهنگ
۱۲ خرداد ۲۰:۴۸
برغان :)

پاسخ :

با تشکر از نماینده محترم فرهنگستان فارسی 
مسـ ـتور
۱۲ خرداد ۲۱:۴۴
کنکور دست و بالمو بسته 

پاسخ :

آهااا موفق باشی عزیزم 
سجل ...
۱۲ خرداد ۲۲:۲۶
مورد دو رو فقط! هیچیشو نفهمیدم D:
قابلیت مادون قرمز چه جوری میشه به عنوان کنترل ازش استفاده کرد؟! یا اون رنگ خاص برای دریافت پیام فرد خاص چی میگه اصلا ؟! :/

پاسخ :

:دی
چطور رو اگه منظورت توضیح علمیه نمیدونم اما در عمل و یه نرم افزار داره به اسم quick remote بعد تو قسمت توضیحات گوشی نوشته این کویک ریموت با استفاده از مادون قرمز کار میکنه موبایلمم عین این کنترل قدیمی ها که یه لامپ ریز داشتن سرش یه لامپ خیلی ریز داره که باید بگیری سمت تلویزیون دی وی دی ضبط یا غیره ات
اون چراغ LED هم بالای صفحه گوشیم هست و از تو تنظیمات میتونم تعیین کنم رنگشو سرعت چشمک زدنشو :دی 
دختری از جنس باد
۱۲ خرداد ۲۳:۵۶
همین که شادی های یک روزتو بنویسی خودش باعث میشه دوباره اون حسا به سراغت بیان و سرشار از حس خوب شیD:
پس حتما بنویس مطمئنا برای مایی که میخونیمت هم پر از حس خوبه

پاسخ :

قسمت اول رو قبول دارم قسمت دوم رو شک داشتم حالا که اکثریت میگن بنویس می نویسم 
سید طاها
۱۳ خرداد ۱۲:۴۰
کار خوبی می‌کنی که بهانه‌های کوچیک برای شاد بودن رو می‌نویسی. باید طوری بنویسی که بقیه هوس کنن به خاطر کوچیک‌ترین چیزهای قشنگی که دور و برشون هست خوشحال باشن و قدر زندگی رو بدونن.

پاسخ :

:)
سخته اون بایدش ولی سعیمو میکنم 
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۳ خرداد ۱۳:۵۷
گوشی مردم چه قابلیت هایی داره:/

پاسخ :

:دی
روشن
۱۳ خرداد ۱۵:۳۸
چقدر خوب میشه ماها از خوبی ها و خوشی هامون بنویسیم ...
اتفاق خیلی خوبیه نوشتن دلخوشی ها

پاسخ :

^__^
لوسی می
۱۳ خرداد ۱۶:۴۵
۱. من بیشتر استرس میگیرم از چنین امکاناتی تو بازیا!
۲. نفهمیدم ماجرا رو :))
۳. چیزی شبیه دعوت شدن به چشیدن طعم خوشبختی بود ^_^

پاسخ :

١. چرا؟
٢. مقایسه موبایل قدیم و جدیدم بود
٣. دقیقا :) 
حامد سپهر
۱۳ خرداد ۱۸:۱۳
خدا این شادیهای کوچیک رو از ما نگیره:)

پاسخ :

ان شا الله
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
مژده ای دل که مسیحـا نفسی می‌آیـد
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غـم هجر مکن نـاله و فـریــاد کـه مـن
زده‌ ام فـــالـی و فریـــاد رسـی مـی‌آیـد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان