مکالمه

خیلی وقت بود نصف شبی با کسی طولانی مکالمه تلفنی نداشتم دیشب یکی از جذاب ترین مکالمات تلفنی ممکن با یک دوست رو داشتم مکالمه ای که یک مقدار زیادی بهم آرامش و اعتماد به نفس تزریق کرد از همین تریبون از دوستان پایه مکالمه های طولانی شبانه تشکر میکنم بخصوص اونایی که کلی زمان ازشون گرفتم مثل بیگ بلاگر که شب های بسیاری وقتی شوهرش شیفت بود ساعت ها جیک جیک کردیم یا درسا و سایر دوستان دبستانم خصوصا فاطمه ناصرالجوهر! که پایه حرفای تخیلی در مورد مثلث برمودا و هیولا بود و باعث ناامیدی گادپاور از عقل من خلاصه که مرسی
من هر وقت دارم با کسی جز درسا حرف میزنم میترسم خسته اش کنم و مزاحمش باشم وقتی بهم میگن حرف زدن باهات خوبه قشنگ حرف میزنی میشه یکی از ذوق مرگ ترین حالت های من رو دید لطفا اگه با کسی دوست هستین فارغ از جنس دوستی تون اگه خوبی ای داره بهش بگین شاید به شنیدنش واقعا محتاج باشه...
+ دوست دارم توی بازی یک آشنا شرکت کنم ولی میترسم تصویر من تو ذهن تون خراب شه شرکت نمیکنم!
۱۳ نظر
فرهاد ‌‌
۲۰ ارديبهشت ۱۳:۳۶
دخترا کلی پر حرفن...
اونوقت من هی تماس رایگان میده ایرانسل میگه یه دقیقه تماس بگیر بقیش رایگان اما امان از یه تماس خخخ...
لذا به خانه هم زنگ نمیزنم چون حضوری کمتر از تلفنی حرف دارن :))

+چرا خراب بشه :) میتونی جمع و جورتر بگی...البته هرطور مایلی...

پاسخ :

:) من ولی دخل همه تماسامو میارم

+ چون یکم غیر متمدنانه است
گوشنا صبور
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۳۱
ان شالله شما یک همسر خوب نصیبتون بشه
ما که بهترین سال های جوانی را کار کردیم...سراغ گناه نرفتیم...و آخرش شد عقدی که پر از فریب و دروغ بود..و دست اخر طرف رفت خودش درخواست طلاق داد و خیلی راحت چند میلیون طلا که حاصل پس اندازم بود را برد
ناشکر نیستم..شکر که اسیر مهریه و این مسائل نشدیم
اینها را نگفتم که بگم دردودل کنم
خیر
نوشتم که بگم هیچ چیزی جای یک همسر خوب و همدل نمی شه
هیچ چیزی
حتی مکالمه با دوستی که شبانه دارد حرف می زند و شاید اگر شوهرش شیفت نبود، همین وقت را هم به ما نمی داد!

پاسخ :

ان شاء الله نصیب شما هم بشه
بله چیزی جاشو نمیگیره حتی قدیمی ترین دوستان 
چارلی ‎‌‌‌
۲۰ ارديبهشت ۱۵:۲۷
توی پسرا نمیشه اصلا آخه :/ مثلا من یکی از دوستام هست، دلم میخواد برم بهش بگم: «تو خیلی مهربونی، خیلی بهم کمک میکنی، ازت ممنونم!» ولی نمیتونم :| چون اصلا همچین حرکتی تعریف نشده براشون! بجاش فقط میتونم آروم بزنم روی شونش و بگم ممنون! و امیدوارم باشم که همه‌ی این احساساتم رو از همون «ممنون» خودش متوجه بشه. یا مثلا یکی از معلمامو همیشه دوست داشتم یبار بغل کنم D: ولی خب از اونجایی که بسیار حرکت ضایع و لوسی از نظر بقیه به حساب میاد، همچین کاری نمیکنم :/
+ بگید بابا :))) همه‌مون از این رفتارای غیر متمدنانه داشتیم D: تازه اینجوری اگه نگید بدتره، باعث میشه هی خودمون خیالپردازی کنیم که ممکنه چه‌کار کرده باشین :)))

پاسخ :

رفیق جان هم میگفت نمیشه راهش انداختم تازه اون متولد 65 هستش :) مسلما تو هم میتونی اگه میخوای بهت بگم چیکار کنی فقط باید یکم ترس و خجالت و فکرهای عجیب رو بذاری کنار تا ببینی پسرا هم میتونن احساساتشون رو بروز بدن

+ اینم حرفیه :)) ولی گمون نکنم شیطنت هام به ذهن تون برسه :)) 
حامد سپهر
۲۰ ارديبهشت ۱۵:۴۳
واقعا برام سواله خانوما چقدر حرف دارن واسه صحبت کردن پشت تلفن یعنی تو سه ساعت درباره ی چی میشه حرف زد من بعد دوسه دقیقه حرفم تموم میشه و دیالوگم میشه دیگه چه خبر:))

یعنی اینقدر شیطون بودین تو مدرسه که نمیخوایین بگین؟؟:))

پاسخ :

دریاره همه چیز میشه حرف زد حتی سوراخ لایه اوزون

بله :)) شیطون و خرابکار
زمر 53
۲۰ ارديبهشت ۱۵:۵۸
اقا این توصیه بی نظیره
وقتی ادم خوبی های کسی رو میگه
من خودم گاهی راه درستش رو پیدا نمیکنم
مخصوصا بین اقایون یه کم نامتعارف تره انگار


پاسخ :

یکم تمرین میخواد تا همیشه بتونی راه درستش رو پیدا کنی
مطمئنم خودت میتونی و نیاز به کمک نداری ولی اگه کمک خواستی به مسیح رجوع کن میدونی که منظورم چیه؟ 
زمر 53
۲۰ ارديبهشت ۲۲:۴۶
نه خدا شاهده
یه لحظه یاد این صحنه های کلیساها افتادم توی فیلما
این پدر و خواهرای توی کلیسا ها با هم صحبت میکنن
"پدر ، هروقت دچار لغزش شدی به مسیح رجوع کن"




پاسخ :

تو گروه دورهمی که به بازیگر مسیح شبیه هستش؟! :))
عاااااالی بود :)) 
زمر 53
۲۱ ارديبهشت ۰۷:۴۹
آهان آهان :-D

پاسخ :

اوهوم اوهوم 
tarane fn
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۱۱
منم به لیست پایه های تلفن اضافه کنید لطفا بانوووو‌ ادم با تو حوصلش سر نمیره که 

پاسخ :

جیییییییغ *__* حتماااا :* ذوق مرگ شدگانیم
چارلی ‎‌‌‌
۲۲ ارديبهشت ۰۲:۲۰
جسارتا منم صحنه‌های اعتراف کردن پیش پدر روحانی اومد تو ذهنم وقتی گفتین مسیح :)))

پاسخ :

خب شما تو گروه نیستی امین هست و فکر میکردم متوجه میشه :)  
مهدی صالح پور
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۱۳
من کلا با مکالمه تلفنی مشکل دارم :D

پاسخ :

اکثریت مردها همین طورن
پـــــر ی
۲۲ ارديبهشت ۲۳:۱۶
تو از همین شیطنت های الانت هم بگی کافیه واسه اینکه تصویر ذهنیمون ازت خراب که نه داغون شه چه برسه به دوران کودکیت :))))

پاسخ :

من به این مظلومی :)  
پـــــر ی
۲۲ ارديبهشت ۲۳:۲۲
ظاهرته :) دیگه گول تو رو نمی خورم :)

پاسخ :

:دی من کلا مظلومم، شیطون کجا بوده؟ 
مسـ ـتور
۲۳ ارديبهشت ۱۵:۴۳
مثلا خوبی من چی میتونه باشه در برابر تو که اینقدر پر مهری؟ 
بازی یک آشنا چیه؟ 

پاسخ :

فدات گلی تو لطف داری بهم ‌‌:* خوبی تو معرفت زیادته *_*
تموم شد در مورد شیطنت های دوران مدرسه مینوشتن بچه ها
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
مژده ای دل که مسیحـا نفسی می‌آیـد
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غـم هجر مکن نـاله و فـریــاد کـه مـن
زده‌ ام فـــالـی و فریـــاد رسـی مـی‌آیـد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان