پیتزا مخلوط ۲

۰. کلی با فارسی کردن اعداد درگیر بودم و هر کاری میکردم اعداد توی این بیان مسخره فارسی نمیشد تا اینکه یک مقاله خوندم دیدم نوشته دلیلش فلان و بهمانه و با کیبرد استاندارد حل میشه و خب فعالش کردم بالاخره راحت شدم...! اما یه مشکل جزئی وجود داره اونم اینکه جای بعضی حروف فرق داره و تا یادش بگیرم میدونم که پیر میشم!

۱. این بحث تکامل درسته یا نه هنوزم تو گروه های آزمایشگاه ما ادامه داره و در نهایت تصویب شد که تا وقتی استاد دلیل علمی ارائه نکردن و با تمسخر! و تکیه برقرآن میخوان پیش برن زیر بار نریم و معتقد به تکامل باشیم چون ما مسلمون زاده‌ایم و میشه با قرآن به ما ثابت کرد من به یه آتئیست باید با علم روز ثابت کنم و نه قرآن

۲. از حالا نگران دوشنبه بیست و یکمم چون امتحان داریم درسته گفته دو فصل درسته مقدار زیادی از نمره لام هاست ولی میترسم واقعا میترسم دعا کنید نمره ام خیلی داغون نشه

۳. عمه از وقتی روزه گرفته داره معنی قرآن رو میخونه و شدیدا روش اثر گذاشته و جا داره بگم خدایا شکرت...

۴. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم برای پاک کردن کلی سبزی خوردن و درست کردن لقمه نون و پنیر و سبزی

۵. گوشیم رو فرمت کردم و یکسری اعمال دیگه انجام دادم روش انگار همه مخاطبینم رخت و لباس نو تن کردن و عید نوروز شده! به همین گوجه سبزی که رو میز تنها نشسته قسم!

۶. بالاخره میرسه اون روز منم فرق طالبی، گرمک، دستمبو، ملون با هم و فرق شلیل و شبرنگ رو بفهمم همون طور که فهمیدم شفتالو همون هلوی خودمونه منتهی به زبان شیرین دری! و البته خوشحالم ما فارسی دری صحبت نمیکنیم چون یکسری کلماتشون خیلی طولانیه! خیلی ها!

۷. دارم خودم رو میکشم کتاب ماجرای عجیب سگی در شب برام جذاب بشه بخونم نمیتونم! داستانش جذابه ها این که در مورد یه فرد اوتیسمیه و دنیا رو داره از چشم اون میبینه واقعا جذابه اما همین جمله بندی های ساده و یه کم عجیب کتاب باعث میشه زود زود خسته شم! یه جور عجیبی جذابیه که خسته ات میکنه!

۸. داد میزنه منو بلاک کرده آدمش میکنم برای من انفدر ارزش نداشت که بلاکش کنم ولی اون سوخته بلاکم کرده! بابا برادر من فعلا که تو آتیش گرفتی و داری ما رو هم کر میکنی یکم یواش تر بابا!

۹. برام عجیب بود که چند نفری بهم گفته بودن حرف زدنم خاصه و دوست دارن و فلان و بیسار میگفتم حرف زدن خاص به چی میگن دیروز یکی نشست واو به واو برام توضیح داد حس خود خیلی خوب پنداری بهم دست داد!

۱۰. میخواستم ازش تشکر کنم ولی نه الان چند ماه دیگه که براش سوتفاهم نشه اما یه چیزی فهمیدم که حس میکنم کلا تشکر من میتونه براش سوتفاهم ایجاد کنه پس نتیجه میگیریم وظیفه اش بوده و تشکر لازم نیست!

۱۱. من واقعا ماهی قرمزم! میپرسین چرا؟ جوابشو نمیگم! باید خودتون متوجه شده باشین دیگه!

۱۹ نظر
مسـ ـتور
۰۴ خرداد ۱۴:۵۴
حتما برات دعا میکنم خواهری *:
متأسفانه قسمت نشد رو در رو باهات حرف بزنم و حس کنم احساسی رو که بقیه دارن...
عمه جان هم خوبن ان شاءالله؟
مهمون دارین؟ این همه پنیر و سبزی برای چیه یا حتی برای کیه؟ (:

پاسخ :

مرسی مهربون ترین
عزیزکم ان شاء اللّه خیلی زود میبینمت
خدا رو شکر حالش خوبه 
نه میخوایم به همسایه ها بدیم
کروکدیل بانو
۰۴ خرداد ۱۵:۱۰
ماجرای عجیب سگی همون کتابی بود که هولدن دوازده تاشو تو نمایشگاه کتاب فروخت و جایزشو ندادن :)))) خیلی خوبه که مدل نوشتنش
منم فرق اونارو نمیدونم به همشون میگم طالبی.طالبی سبز طالبی زرد طالبی نارنجی :))

پاسخ :

من نبودم اون جایی که میگی، اگه بودم از حلقشون میکشیدم بیرون جایزه رو
:)) امیدوارم کردی 
Anne Shirley
۰۴ خرداد ۱۵:۱۵
11. من میدونم چرا D: 
2. من میدونمممم تووووو عاااالیییی میدی ^_^ 

پاسخ :

١١. تو ندونی کی بدونه :)))
٢. فداااات *_* مرسی انرژی میدی 
+ تو پست قبل کامنت چارلی رو بخون
serek Khatoon
۰۴ خرداد ۱۶:۳۹
سلام خانم خوش‌بیان 😍😍😍
قالب نو مبارک 😊

پاسخ :

سلام مهربون :)
مرسی عزیزم *_*
Anne Shirley
۰۴ خرداد ۱۷:۰۵
+خونده بودم کامنتشو :) 
و یه چیزی رو هم بگم؟ قالب قبلیت خیییلی بهتر بود! با این نمیتونم ارتباط برقرار کنم :| 

پاسخ :

+ خوبه
اااع چرا؟ 
ناشناس
۰۴ خرداد ۱۷:۱۳
سلام
توی وب برای فارسی شدن اعداد از فونت WYekan میشه استفاده کرد، چون باعث میشه در عین حال که اعداد به صورت لاتین نوشته شدن ولی نمایش شون به صورت فارسی باشه.

پاسخ :

سلام بله تو نت هم نوشته بود ولی دیدم ابنکه از کیبرد استاندارد استفاده کنم بهتره
Anne Shirley
۰۴ خرداد ۱۸:۴۴
آخییش حالا شد :دی 
اون اصن بهت نمیومد :/ 

پاسخ :

:) ای جان
چرا؟ دوستش داشتم خودم...
مهدی صالح پور
۰۴ خرداد ۱۹:۴۹
من از کیبورد استاندارد استفاده می‌کنم؛ البته فقط موقع تایپ عدد. یعنی آخر بازنویسی، کیبورد رو استاندارد می‌کنم و عددها رو فارسی جایگزین می‌کنم

پاسخ :

منم میخواستم این کار رو بکنم یعنی با کیبردی که عادت دارم تایپ کنم بعد برگردم و عددها رو درست کنم اما در نهایت تصمیم گرفتم به کیبرد استاندارد خودمو عادت بدم و تو همین تایمی که تغییر کرده تقریبا جای همه حروف و علامت ها رو پیدا کردم و راضیم
عرفان ...
۰۴ خرداد ۲۲:۰۱
دنیای کامپیوتر:
(پیـــــــــــــــــــــــ♥♥♥ــــــــــــــزا)

پاسخ :

:) 
عرفان ...
۰۴ خرداد ۲۲:۰۲
دنیای کامپیوتر:
(موهایم در امتحان سفید گشت.
البته ارثیه.)

پاسخ :

اااع چه باحال :) من خیلی خوشم میاد نقص جذابیه
زمر 53
۰۵ خرداد ۰۰:۰۶
اقا مارم در جریان گزینه یک بذار
جدا من نیازمندم
یکی از مواردی که از سه چهارماه دیگه شروع میکنم مطالعه اش رو به صورت جدی ، بحث توحید هست
این بحث خلقت هم مرتبط میشه تا حدودی

بحث ملون و طالبی و مخلفاتش هم شده مثل این رنگا
مخصوصا خانما یه رنگایی رو از خودشون میگن که ادم فرقشو نمیفهمه
صدتا سبز صدتا صورتی
ولم کن بابا :-D

پاسخ :

چشم حتما
هم اگه نتیجه گیری شد بهت میگم
هم همه بحثا و منابع رو برات میارم

دقیقااا :)) باز اون سبزا قابل تشخیصن باور کن
منم ول کنین بابا :)) 
Anne Shirley
۰۵ خرداد ۰۰:۱۴
نمیدونم. انگار مال تو نبود. به نظرم یه قالب میتونه بیانگر اون آدم باشه و اون بیانگر تو نبود و خب بهت نمیومد! مثل یه لباس که گاهی ممکنه خیلیم قشنگ باشه ولی به ما نیاد! 

پاسخ :

:) موافقم ولی حال روحیم یه جوریه جدیدا که به دلم میشست
واران :)
۰۵ خرداد ۰۲:۳۵
سلام 
خوبی ؟:))

این چیه ؟
همشون میشناسم خواستی  فرقشون رو تصویری و رو در رو  بهت هم  میگم 
ولی قبلش بهم بگو این چیه ؟:)
 " دستمبو"
این چیه ؟^__^
چرا من نشنیدم اسمشو شاید قیافه شو دیده باشم ولی این جدید بود :)))

۳_ به عمه جان  بفرمایید برای منم واقعا دعا کنه بشدت به دعاش محتاجم.

۴_هستم مکان و زمان رو  اعلام بفرمایین میام :))
قبول باشه پیش پیش :)




پاسخ :

سلام عزیزم خوبم تو خوبی؟

حق داری من اشتباه نوشتم :/ دستنبو درستشه!
و شبیه طالبیه امــــــــا خیلی خوش بو
حتی یه جمله هست که میگه یار دستنبو به دستش بود و دستنبو به دستم داد و دستم بوی دستنبوی دست او گرفت :)) اینو ما برای اذیت میگفتیم تکرار کنن :))
بعد چون دستمبو تلفظ میشه نه دستنبو من فکر میکردم به صورت دستمبو هم نوشته میشه و نمیدونستم مثل شنبه است که شنبه مینویسیم ولی شمبه میخونیم

۳. به روی چشم

۴. تموم شد عزیزم دستت درد نکنه مهربونم :)
حامد سپهر
۰۵ خرداد ۱۱:۴۰
هر وقت ما آقایون فرق قرمز و جیگری و سرخابی و گلسرخی و غیره رو متوجه شدیم شما هم متوجه میشی:))))

پاسخ :

اینجوری باشه که میشه ابد و یک روز دیگه :))
دختری از جنس باد
۰۵ خرداد ۱۲:۳۷
عههه موفق باشی امتحانت

پاسخ :

مرسی عزیز دلم سلامت باشید
دکتر سین
۰۵ خرداد ۱۹:۵۱
من ۲۰۱۲ (چه خارجیم من! :دی) کی‌بوردمو فارسی استاندارد کردم. پ روی Mه! :دی کلیدای ترکیبی با شیفت هم کلهم یه چیز دیگه‌ست! اما وقتی دستت عادت کنه خیلی خوبه. :)
۶. آره! چرا شصت‌تا اسم دارن اینا؟! حالا این خوبه. یه‌بار رفتم موز بخرم. آقائه می‌گفت این موز هندوستانه، اون یکی ماداگاسکاره. وژدانن اگه یه درصد تفاوت قابل‌مشاهده می‌شد پیدا کرد! :| خخخ
۷. :دی و دیگر هیچ!
۱۱. متوجه نشدم من! به حافظه ربط داره؟!

پاسخ :

اوه شما کیلی خارجی خوبه بلدین فارسی حرف بزنین با این حجم از خارجی بودن :)) و موافقم عادت کنم باید خوب باشه یه چیزی میدونستن که گفتن استاندارد دیگه شمام که تایید کردی خیالم راحت شد
فرق زیادی هم توی حروف به جز چندتا نداره اون علاماتم یاد میگیرم کم کم
۶. نمیدونم والا :/ یه ترم گیاه شناسی خوندم هیچی نفهمیدم از تفاوتهاشون فقط حفظ کردم و الانم هیچی یادم نیستِ. موز هندوستان و ماداگاسکار؟! :/ موز فقط اونایی که پوستش یه خال های ریزی داره نمیدونم مال کجاست امــــــا با اینکه پوستش خال خالیه و آدم فکر میکنه موزیه که زیادی رسیده و خراب شده بسیار خوشمزه و خوب و سفید و اگوری پگوریه! من شاید همه چیز خار باشم منتهی متاسفانه موز کال یا موز سیاه حالمو بهم میزنه! اینم از عجایب دنیاست
۷. یاد آگهی سن ایچ و دیگر هیچ افتادم :)) شایدم آگهی نیست تیکه کسیه دقیق یادم نیست!
۱۱. بله به حافظه ربط داره! قدیما خیلی قوی بود جدیدا بشدت ضعیف شده قبلا تاریخ تولد هیچ کس رو هیچ جا نمی نوشتم الان مجبورم یادداشت کنم و خیلی چیزهای دیگه! در همین راستا هم دوره افتادم تاریخ تولد همه رو میپرسم بنویسم! که یادم نره بهشون تبریک بگم تازه برای وبلاگیا همراه با لینک وبلاگشونه که مثلا اینجوری نشه نوشته باشم مینا بعد یادم نیاد مینا کی هست اصلا :))))
شمام بگو تاریخ تولدت رو :)
دکتر سین
۰۶ خرداد ۲۲:۳۵
۶. واقعاً عجیبه! :|
من پنج روز مونده به نوروز ۶۹ به‌دنیا اومدم! :دی

پاسخ :

خیلی عجیبه خودمم باورم نمیشد :))))
یعنی ۲۴ اسفند ۶۸؟
دکتر سین
۰۶ خرداد ۲۲:۴۱
:دی
۲۵

پاسخ :

کبیسه بوده سال؟
دکتر سین
۰۶ خرداد ۲۳:۰۱
نه دیگه! اگر بپذیریم ۲۹ام یه روز به عیده (که هست! :دی)، ۲۸ام می‌شه دو روز به عید، ...، ۲۵ام می‌شه پنج روز به عید. :))

پاسخ :

اوا :/ من چرا چنین سوتی ای دادم :)) خوبه تو رشته مون زیاد با عدد رقم سرکار نداریم :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
مژده ای دل که مسیحـا نفسی می‌آیـد
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غـم هجر مکن نـاله و فـریــاد کـه مـن
زده‌ ام فـــالـی و فریـــاد رسـی مـی‌آیـد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان