حسین فهمیده ریز علی خواجوی و آ.ت !

لازم نیست حتما بری روی مین یا تو سرمای زمستون لخت شی لباستو آتش بزنی یه قطار رو متوقف کنی بلکه میشه در راه نجات هم گروهی‌هات با استاد یه بحثی بکنی که کل تایم کلاس رو بگیری! و ارائه گزارش کار رو بپرونی خلاصه امروز یکی از بچه‌ها با یه حرکت شاید ترسناک تر از روی مین رفتن باعث شد الان من بتونم بخندم و سردرد نباشم و جا داره بگم دمت گرم و اینا

حالا جلسه دیگه تشریح داریم و حس میکنم استاد جلسه دیگه میخواد بیاد بگه چطوری دانشجو؟ و به جای تشریح ارائه گزارشی رو بخواد که پیچوندیم امروز!

+ این قرار بود یه پست طولانی باشه ولی اینم جزو اون دسته از شادیاست که باید تو دل بمونه

+ التماس دعا دارم برای اوضاع خانه و خانواده ام ممنون میشم دعا کنین

۱۱ نظر
احمد حیدری
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۱۳
دعا به شرط دعا  :))

پاسخ :

حاجت روا شید ان شا الله
دختری از جنس باد
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۲۲
الهی دلت شاد باشه همیشه 

پاسخ :

مرسی عزیزم برای تو هم همینطور
مستـ ـور
۰۱ خرداد ۰۰:۱۰
همیشان هستند که جلوی از ما وارد بهشت خواهند شد :))

پاسخ :

واقعا :)) تازه طرف تکاملیسته یعنی معتقد به تکامله نمیدونم چقدر به دین معتقده چون تکامل با دین در تضاده!!! :))
مستـ ـور
۰۱ خرداد ۰۰:۳۳
اعتقادش مهم نیست فعلا 
مهم خدماتشه 
ما صبر میکنیم تا کارش با دوزخ بان تموم شه بیاد جلومون بره تو :))

پاسخ :

:))))))))
خانم کوچیک
۰۱ خرداد ۰۱:۴۳
من چهارشنبه یک دانه کنفرانس دارم وبی‌زحمت  سر سفره افطار و سحرهاتون دعا کنید یک جانفشانی پیدا بشه اون روز که از روی مین رد بشه و منم نجات بده. 

پاسخ :

چشم چشم فردا بیا بگو چی شد :)
پـــــر ی
۰۱ خرداد ۱۱:۰۸
الان خودت رو همتای ریزعلی کردی یعنی ؟؟؟؟!!! :)

پاسخ :

نه یکی از هم کلاسی ها رو :))

چون با یک فداکاری جانانه :دی باعث شد گزارش رو بپیچونیم :))))
چارلی ‎‌‌‌
۰۱ خرداد ۱۱:۴۹
اجرش با آقا داروین باشه ایشالا :)))
به اون تکاملیست هم اصطلاحا داروینیست میگن. داروینیسم یه مکتب قدیمیه خودش :))

+ دعا میکنم، بدون قید و شرط :) 

پاسخ :

:))
بله همینطوره :)

+ ممنونم تو خیلی خوبی :) ان شا الله هر چی که میخوای همونی باشه که صلاحته و راحت بهش برسی
مسـ ـتور
۰۱ خرداد ۱۷:۳۶
ان شاءالله همیشه شادی هات از ته دل باشن حالا چه قراره تو دلت بمونن چه قراره بیان بشن (:

+ این مستور جدید کیست؟ ما رو با هم اشتباه نگیرین وجدانا! /:

پاسخ :

مرسی عزیز دلم

نمیدونم :) قولی نمیدهیم :))
حامد سپهر
۰۱ خرداد ۱۸:۵۷
ایول به این رفاقت
لقب خودتون رو هم بذارین دانشجوی فداکار (:

محتاجیم به دعا ، چشم

پاسخ :

رفاقت خوبی دارن و هم کلاسی خوب تری هستند
من نبودم که یکی از پسرای کلاس بودن چون دیدن هیچکس آماده نیست

حاجت روا شید ان شا الله
serek Khatoon
۰۱ خرداد ۱۹:۲۷
خیلی عالی بود مقایسه ی پیچوندن استاد با ریزعلی خاجوی😂😂
کامت همیشه شیرین😁
التماس دعای فراوان متقابل😊

پاسخ :

عالی بودن از خودتونه :))

مرسی مهربونم کام تو هم همیشه شیرین باشه :)

حاجت روا شی عزیز دلم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
مژده ای دل که مسیحـا نفسی می‌آیـد
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غـم هجر مکن نـاله و فـریــاد کـه مـن
زده‌ ام فـــالـی و فریـــاد رسـی مـی‌آیـد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان