خودم کردم که لعنت بر خودم باد

امروز سرکلاس آی سی دی ال بودم که دیدم یک تماس بی پاسخ و یک پیام از اگیل دلم دارم قلبم ریخت که چی شده چرا زنگ زده و پیام داده دیدم نوشته تهرانم میای ببینیم همدیگه رو؟ لعنت به کلاسی که با عمه ات بری و نتونی وسطش بپیچونی بری دیدن اگیل دلت
جالبه عمه فکر کرده بود اگیل دلم همون رفیق جان و یا حتی یکی از بلاگرها باشه! و میترسم بفهمه مرتضاست و اعدام شم به شوخی تیکه میندازه اگیل دلم اسم رمزه؟! گفتم نه گویش بچگونه عزیز دلم! میشه اگیل دلم...
لعنت به ترکیب بارون و بعضی آهنگ ها که آدم رو میشکنن و لعنت به زبونی که بی موقع باز شه تا یه بیشعور باعث اذیتت شه...
+ بازم شکر که حداقل بعد از بارون و آهنگ غمیگن و ... خیلی اتفاقی تو پارک دوستی رو دیدم که تونست یه لبخند گنده ی گنده رو لبم بشونه و یادم بیاره من باید از اگیل دلم متنفر باشم نه که هنوز عاشقش باشم و بشم مثال نقض و رو مخ رونده بچه مردم و گند بزنم به تفکراتش
و شکر شکر شکر انقدری کودک درونم زنده هست هنوز که وقتی رسیدم خونه دیدم باز بهشت اومده تو خونه مون غصه ندیدنش و عزیز بودنش از بین رفت 
+ من فکر کنم یکشنبه استرس دوشنبه رو داشتم که اکسل رو نمیفهمیدم امروز به نظرم خیلی خوب و آسون و باحال اومد! تازه با اینکه بازم تو فکر بودم که میشه بعد کلاس برم دیدنش یا نه که آخرم نشد و هوهو چی‌چی گویان! رفت مشهد ...
۵ نظر
فرهاد ‌‌
۱۸ ارديبهشت ۱۹:۲۱
دیدی به دید خودته یادگرفتن :) به دیدته و خواستنت...

خداروشکر... :)

پاسخ :

بله دقیقا

شکر خدا
فرهاد ‌‌
۱۸ ارديبهشت ۱۹:۳۵
توصیه می‌شود آهنگ غمگین گوش ندهید...
آهنگ غمگین در تنهایی همانا و زهر دادن به روح و روانتان همانا :)
بانو مراقب باشید...

پاسخ :

اجباری بود اولش بعدم غرق شدم توش
چشم .. 
صـــا لــحـــه
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۲۸
الان خوشحالی که برگشت مشهد یا نه؟

پاسخ :

نمیدونم 
چارلی ‎‌‌‌
۱۹ ارديبهشت ۰۰:۲۷
من در جریان قضیه نیستم، ولی کلا بذارید خوشی‌های دیروز باقی بمونه همچنان :))

پاسخ :

:)
فکر خوبیه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
مژده ای دل که مسیحـا نفسی می‌آیـد
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غـم هجر مکن نـاله و فـریــاد کـه مـن
زده‌ ام فـــالـی و فریـــاد رسـی مـی‌آیـد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان